Hoe blijf ik op de hoogte van de laatste acties van Van Gent Surf & Snow?
Wij hebben door het jaar heen verschillende actie dagen en weekenden, als u hiervan op de hoogte wilt blijven meldt u dan aan op de hoofdpagina en like ons op Facebook!
Hoe kan ik de gegevens van mijn account wijzigen?
Wanneer u inlogt en op 'mijn account' klikt krijgt u een overzicht van uw account. U kunt hierin uw recente bestellingen bekijken, uw verzend- en factuuradressen beheren en uw wachtwoord en account details bewerken.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer u een product besteld op een werkdag voor 16.00 uur wordt deze dezelfde dag nog verzonden via PostNL. Als u op zaterdag en zondag besteld wordt uw product maandagochtend verzonden.
Hoe werkt jullie ruil en retourneer procedure?
Ruilen en retourneren van producten is mogelijk tot 30 dagen na aankoop van het product, mits het product niet gebruikt of beschadigd is en nog in de originele verpakking zit. Dit kan zowel bij ons in de winkel als via de post. De verzendkosten van een retournering zijn voor u zelf.
Wanneer u het product via de PostNL wenst te retourneren, gelieve ons te mailen dat het pakket retour komt. In het pakket wat u terug stuurt graag uw IBAN bank nummer en naam vermelden.
Waarop en wanneer kan ik jullie bereiken?
U kunt ons telefonisch bereiken op 073-5212787 tijdens onze openingstijden. U kunt ons ook per mail benaderen via info@vangentsurfensnow.com
Kan ik bij jullie ook terecht voor ski onderhoud?
Jazeker, u kunt al 25 jaar bij ons terecht voor zowel ski als snowboardonderhoud. Voor meer informatie kijk op onze onderhoudpagina.
Hoe lang duurt ski/snowboard onderhoud?
Gemiddeld 2 tot 3 werkdagen, echter kunnen wij vanwege onze eigen werkplaats in overleg hier van afwijken.
Is alles wat er op de site staat op voorraad?
Ja, alle artikelen kunt u bij ons ook in de winkel vinden!
Kunnen jullie producten van jullie merken die jullie niet op voorraad hebben bestellen?
Ja, wanneer dit het geval is kunt u contact met ons opnemen zodat wij bij de importeur kunnen nagaan of deze nog op voorraad zijn. Wanneer u een product van een van onze merken wilt die wij niet in de winkel hebben kunt u altijd contact met ons opnemen waarna wij nagaan of we dit product alsnog kunnen bestellen.
Repareren jullie ook zelf zeilen?
Wanneer u schade aan uw zeil heeft kunt u altijd bij ons langskomen, in overleg bepalen wij de prijs en duur van de reparatie.
Repareren jullie ook zelf surfboards?
Wij hebben een eigen werkplaats waar wij al 25 jaar surf -en kiteboards repareren. Wanneer u schade aan uw surfboard heeft kunt u altijd bij ons langskomen, in overleg bepalen wij de prijs en duur van de reparatie.
Hoe zit het met verzendkosten?
< €100 | > €100 | Gieken < 1.7m | Gieken > 1.7m | Boards & Zeilen |
€7,- | Gratis* | €7,- | €15,- | €15,- |
Kan ik bij jullie parkeren?
Uiteraard! Wij beschikken over genoeg parkeerplekken waar u gratis kan parkeren.